Categorieën: Films / Tags: ,

My Movie Stuff – Dé webshop voor replica’s en merchandise!

Een tijdje geleden kwam ik in contact met Wendy van de website My Movie Stuff. Een webshop die ik destijds nog niet had ontdekt, maar nu ik hem wél heb ontdekt moet ik hem natuurlijk met jullie delen, net zoals ik jullie destijds de webshop Shop America tipte. Lees hieronder alles over wat My Movie Stuff is en mijn ervaring met de webshop.

Wat is My Movie Stuff?

My Movie Stuff is een leuke webshop met sieraden, replica’s en merchandise geïnspireerd op films, tv-series en games.

De webshop bestaat al ongeveer zes maanden, maar is pas sinds enkele maanden volledig online. De webshop is dus nog vrij nieuw en daardoor misschien nog niet bij iedereen bekend.

Wendy, de oprichtster van My Movie Stuff, kwam met het idee voor de webshop doordat ze een grote fan is van het kijken van films en tv-series.

Haar liefde voor replica’s begon toen ze een replica van het amulet van Azteeks goud uit de film Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl voor een behoorlijk pittig bedrag kocht. En in de loop der jaren heeft ze meer replica’s en sieraden die geïnspireerd zijn op films en series aangeschaft. De prijs viel op, de items waren altijd vrij kostbaar. Ze wilde zich graag kunnen uitleven in een webshop waarbij de items niet al te prijzig zouden zijn. Zodoende startte ze My Movie Stuff.

Producten

My Movie Stuff levert een ruim scala aan producten en wil dit in de toekomst nog uit gaan breiden. Een aantal items zijn ook handmade. Hier heeft ze momenteel niet zoveel tijd meer voor, maar ze wil ook dit deel in de toekomst uit gaat breiden en hint zelfs over een sectie op de webshop waarbij klanten zelf hun voorkeur kunnen opgeven of hun eigen sierraad kunnen samenstellen. Mis je iets in de webshop? Laat het Wendy weten, ze geniet ervan om op zoek te gaan naar nieuwe items wanneer er bijvoorbeeld een nieuwe film, boek of serie uitkomt of als een klant een specifieke wens heeft. Hieronder een kleine selectie van de producten die My Movie Stuff verkoopt. Klik op de foto om naar het product te gaan. Hieronder zie je het zakhorloge uit Mockingjay, de ketting van Dean uit Supernatural, de ketting van Elena uit The Vampire Diaries en de Time Turner van Hermione Granger uit Harry Potter.

My Movie Stuff Mockingjay zakhorlogeMy Movie Stuff Supernatural ketting Dean

My Movie Stuff The Vampire Diaries ketting ElenaMy Movie Stuff Time turner

Prijs

Het mooie aan My Movie Stuff is dat de meeste producten op de site minder dan tien euro per stuk kosten (een paar uitzonderingen daargelaten). Geen schrikbarende prijzen dus! Ikzelf had al wel gehoord van de webshop Custom Jewels en daar ook vaak rondgeneusd, maar nooit iets gekocht. Ik zag dat er een aantal producten zijn die ze beide in hun assortiment hebben, dus ben ik random een aantal gaan vergelijken. Hoewel de kwaliteit hetzelfde is, valt het mij op dat de prijs bij My Movie Stuff over het algemeen lager is.

My Movie Stuff heeft dus altijd scherpe prijzen en daarnaast ook nog eens gratis verzending! En zo nu en dan heeft ze ook mooie kortingsacties. Zo is deze op Divergent geïnspireerde armband nu verkrijgbaar voor maar €5,95 en deze tijdverdrijver van Hermelien ook nog maar €9,50.

Levertijd en verzendwijze

My Movie Stuff - VerpakkingMy Movie Stuff - Verpakking stempel

Ik had mijn oog laten vallen op de Hunger Games armband en kreeg deze toegestuurd. De levering was echt supersnel (1 dag!) en het is echt een cadeautje dat op je mat valt. Je naam en adres wordt allereerst echt supermooi met de hand op de verpakking geschreven. Vervolgens sealed ze de verpakking dicht met zo’n mooie zegelstempel. Ik kreeg het pakketje dan ook binnen, en hoe graag ik het ook open had willen scheuren, ik moest eerst even wat foto’s maken haha. Hierna kon ik de verpakking open maken, en zie daar: nog een verrassing!

My Movie Stuff - Verpakking zakje en kaartjeMy Movie Stuff - The Hunger Games Mockingjay armband

De armband zat in een heel mooi, kleurrijk zakje met daaraan een kaartje waarop mijn naam stond, wederom prachtig handgeschreven! Ze doet er echt heel veel moeite voor om de verpakking een cadeautje op zich te maken. En dan te bedenken dat ze niet eens verzendkosten rekent!

My Movie Stuff - The Hunger Games Mockingjay armbandMy Movie Stuff - The Hunger Games Mockingjay armband

De armband is trouwens ook echt prachtig! Hij zit heerlijk en ziet er ook echt leuk genoeg uit om gewoon dagelijks te dragen. Ik krijg het slotje wel lastig vast en los in mijn eentje, maar daar helpt mijn vriend graag bij. Ik heb de armband de afgelopen twee weken vaak gedragen en hij is nog steeds erg mooi. Echt een aanrader!

My Movie Stuff is een leuke webshop die nog in ontwikkeling is wat betreft het productaanbod (er komt steeds meer bij). Als je een product bestelt wordt het supersnel geleverd (1 dag bij mij!) en het pakketje dat vervolgens op je deurmat valt is al een cadeautje op zich. Je merkt dat achter My Movie Stuff een dame zit met een grote passie voor replica’s uit films en tv-series, maar ook een vrouw die weet wat klantenservice is en weet hoe je een fan extra vrolijk kunt maken door de sieraden en replica’s enorm mooi in te pakken. Hier ga ik zeker vaker iets bestellen, ook om cadeau te doen!

Kende jij My Movie Stuff al? Waar koop jij je replica’s?

Deze post is al 2921 keer gelezen