Recensies op andere websites

Ik vind het fijn om gastblogs/recensies te kunnen schrijven en zo andere blogs en websites te kunnen helpen en stiekem ondertussen natuurlijk ook omdat ik zo een ander publiek aan kan spreken naast mijn eigen blogvolgers. Hieronder zie je een overzicht met linkjes naar blogposts/recensies die ik heb geschreven voor andere blogs en websites.

Wil je graag dat ik ook een keer een gastblog/recensie schrijf voor jouw/jullie blog/website? Neem dan contact met mij op. Ik ben gespecialiseerd in tv-series, maar je mag me voor elk onderwerp waarvan je denkt dat ik er wat over kan vertellen benaderen en dan komen we er vast wel uit.

SeptemberSeries

SeptemberSeries heeft mij inmiddels twee keer benadert om een recensie te schrijven voor hun serieblog. Dominica en Arvid zijn twee leuke mede-seriefanaten en ik vind het leuk om hun hiermee te kunnen helpen.

MijnSerie

Zoals inmiddels waarschijnlijk bekend is ben ik ooit begonnen met het schrijven van recensies voor MijnSerie.nl en inmiddels behoor ik nog steeds tot één van de vaste schrijvers van MijnSerie (en daarnaast help ik ook actief achter de schermen, zo kijk ik andermans recensies na samen met Dennis en Manju, ben ik het eerste aanspreekpunt van alle schrijvers van MijnSerie en nog veel meer!). Hieronder vind je linkjes naar alle recensies die ik heb geschreven voor MijnSerie.nl (voor jullie gemak staan ze op alfabetische volgorde).

P.S. Neem de cijfers met een korreltje zout. Wat ik vertel in de recensies klopt, maar als je gaat sorteren op cijfer klopt er niks van het lijstje dat je dan krijgt. Dat komt omdat ik na meer dan twee jaar recensies schrijven objectiever cijfers ben gaan geven en gaan vergelijken, en de eerste twee jaar alleen hele cijfers gegeven konden worden. Maar cijfers kan ik helaas niet meer aanpassen. Geef ik het een hoog cijfer dan kun je er vanuit gaan dat ik het goed vond, maar heeft de ene serie een halve punt hoger dan de andere serie dan betekent dat niet perse dat ik die serie beter vond (ik hoop dat jullie het een beetje snappen :p). Staat er DVD achter, dan heb ik via MijnSerie.nl een recensie-exemplaar verkregen (die MijnSerie dus weer heeft gekregen van uitgeverijen).